torsdag 20. mars 2014

Klesstativ til barnerommet!

Heisann!
Nå er det en stund siden sist igjen.. Sitter ikke mye ved pc'en dessverre, bruker iPad og den er så dårlig å blogge med :-/ Jeg har siden sist laget et klesstativ til barnerommet. Jeg har lenglindevegen :) Hun hadde da akkurat skrevet et innlegg om sitt klesstativ (TAKK) før det så hadde jeg aldri sett et sånt før :-P Man kan selvfølgelig kjøpe sånne, men må si jeg er enig med lindevegen om at de er litt dyre når det er så enkelt og billig å lage det selv ;-)
e lett etter en løsning for kjolene til jentene siden de nå bare får kommoder på rommet og ikke klesskap. Jeg tenkte på å henge opp en stang/grein, knotter o.l, men ble ikke enig med meg selv. Så en dag fant jeg den perfekte løsningen! Takket være

Her er mitt resultat;-)

Jeg fikk brukt en del verktøy på dette ;-) Min kjære er sikkert stolt:-P

 Ikke bry dere om bakgrunnen. Det er slik rommet så ut for 2 uker siden, nå er det straks ferdig :-D

 Satt på list rundt for å skjule hjulene. Super praktisk med hjul, da er det så enkelt for jentene å flytte det rundt :-)


Stativet er malt med Supreme finish i en rosa-lilla farge som Julie og jeg plukket ut sammen :-) 


I helgen er det barnedåp så da kommer det nok et innlegg med bordpynting;-) Gleder meg veldig til den store dagen! Det er så koselig å dekorere i bursdag/dåp til mine barn. Jeg starter gjerne planleggingen 6mnd+ i forveien :-) *hihi*

Ha en fin dag videre! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...