fredag 4. april 2014

Interiør tre

Har laget meg et lite "inne tre". Det er støpt fast i mørtel og malt hvitt. Dette treet kan pynte opp ett rom uten noe på og det kan pyntes i anledning jul, bursdag, fastelavn og påske. Siden påsken er det nærmeste har jeg hengt på malte egg :)

Jeg så et slikt tre på bloggen til deas og mia for lenge siden, men fikk et plutserlig innfall om å lage et selv her om dagen. Det er jo veldig dekorativt da :)



Oline baby<3 er allerede 11 uker gammel i dag! Tiden går bare såå fort :-) 
Etter endt oppussing av 2.etg så er nå 70% av huset på stell ;-) men jeg behøver ikke å lure noen.. de siste 30% blir de verste å ta fatt på.. gjøre litt i dag også kanskjii? :-P hehe:-)

Plis stem på mitt bidrag i BoligPluss utfordringen! :-D Klikk her og finn mitt bidrag.

Ønsker alle en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Så fint :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Hei😊 Jeg klikket på linken, men fant ikke ditt bidrag😱 Hvordan finner jeg det?

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...