onsdag 2. april 2014

Ja, hun er 5 :-)

Nå gikk det opp for meg at jeg aldri husket å legge ut bilder fra feiringen av Julie sin 5 års dag! :) Hun hadde jo selvfølgelig et barneselskap i 2013 også ;-) hihi:) Jeg syns det er gøy å dele bilder av borddekkinger slik at andre kan få inspirasjon og for at jeg selv kan gå tilbake å se hvordan vi gjorde deg ;-)

2013 farge ønsket var rosa og grønt og helst med prikker.. og da fikk hun jo det;-)


 Vi hadde grønn duk, rosa stettglass, rosa tallerkner, hatter og vimpeler. Jadda vi hadde en gjennomført stil ;) I år (2014) blir det antageligvis kino bursdag. Dette er noe hun selv har ønsket seg, det er jo hennes bursdag så da er det hun som velger hvordan hun vil feire og med hvilke farger;-). Jeg gidder ikke å si nei så sant hun holder seg innenfor rimelighetens grenser. :-)
 T.o.m bløtkaka var i rosa og grønt, med rosa glitterlys ;-) Gjestene fikk hver sin godtepose som var i fargen "hot pink" Syns de var finere enn de standard posene man får i butikken.. Jeg bestillte det meste til festen fra Pynt til fest. Tallerkene, glassene og serviettene er fra Clas Ohlson.
 Jenta var stor fornøyd med feiringen:-)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...