torsdag 5. februar 2015

Bryllupet del 3: B l o m s t e n e

Nå har jeg vært gift med drømme mannen i litt over 5 mnd =) Så det er vel på tide med et nytt innlegg om bryllupet? hehe:)

Alle blomsteroppsatsene inkl. brudebuketten, og herreblomstene ble laget av min svært kreative og talentfulle svigerinne Heidi Strand Skipperstøen Venli. Tusen takk igjen for alt du gjorde Heidi! <3

Her er noen bilder av blomstene, brudebuketten og blomsterpiken (min eldste datter)


 Måtte ta et bilde hjemme også da jeg ikke hadde fått tatt bilde av alle blomstene på lokalet:-)








Kanskje du fikk litt inspirasjon nå? :-)

Jeg elsket alle blomstene, fargene og måten de var satt sammen på. Jeg gråt gledestårer da jeg så buketten min! Knæsj rosa med perler, lyng og hvite fjær :-) 

Ha en super dag videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...